Skip to content

Husägare!

april 1, 2012

Jaaa!!! Kontraktet är nu påskrivet och om en månad kan vi flytta in! (måste bli av med vår hyresrätt först)

Här är vårat fina hus!

Tänk att vakna en sommarmorgon och gå ut på verandan och njuta av fågelsång och natur!

Här kan jag odla saker! (efter att jag fixat nytt glas!)

Och här kan man njuta av värmen från en brasa på vintern!

Och här är den urgulliga lilla gäststugan!

FÖRSTÅR ni hur lyckliga vi är???

Ser så otroligt mycket fram emot att flytta in, rensa upp trädgården, måla om, fixa, inreda, elda i den öppna spisen, måla om verandan och måla små blommor på brädorna!

Vår tomt är JÄTTESTOR och delvis skog, berg och så gräsmatta såklart och så har vi flera fruktträd! Katterna kommer att få en egen utegård och staketet kommer att fixas så Min kan vara ute och busa i trädgården.

Jag vill flytta in NU!

2 kommentarer leave one →
  1. april 1, 2012 3:58 e m

    Guud vad fint! Passar dej och Glenn som hand i handske!! Är det utanför Södertälje?

  2. april 1, 2012 3:59 e m

    Glömde skriva att jag visade Urban och han hälsade att ni har ett köpte ett jättefint hus!

Kommentera

