Skip to content

Mitt Zoo! :)

mars 17, 2012

Här har ni hela gänget (förrutom Vilda som inte vågade vara med)!

Akrobaten Laban

Min stora kärlek Tamlin!

Tamlin igen

Så balla att vi är helt sneda!😉

Lilla Min och jag.

Mullis var inte imponerad...

Min kan svälja en hel näve.

Leker på golvet

Vad tittar vi på?

 

One Comment leave one →
  1. mars 18, 2012 1:46 e m

    Så söt du är! När jag ser dej vill jag bara kramas! I randig one piece och tofflor! Jättekul att se dej och alla dina inneboende fyrbenta!

Kommentera

