Skip to content

Utställningen och release party!

februari 5, 2012

Utställningen är nu klar sedan i Onsdags. Förra Lördagen hade vi en live spelning på plats med Lizette & och ”live-fotografering”. Ställde upp en bakgrund och lite blixtar och fotade de som ville. Det kom massor av folk igen och jag sålde fler fotografier.

Bokade också in flera fotograferingar, så nu är schemat ganska fullt med roliga fotograferingar.

Sen planeras Lizette &’s release party för fullt just nu. Snart smäller det! he he he. Har sett skivan och den är sååå cool! Jag ”läcker” en liten mobil-bild av skivan så ni får en idé om hur den ser ut! Jag hoppas ni såg deras nya musikvideo (som jag filmat) också. Jag älskar budskapet!

Jag fotograferade även ViVi’s release av nya albumet Unrewinded och det var jätteroligt. Hon är så otroligt duktig och jag rekommenderar alla att köpa hennes nya album. Här kan ni köpa deras album på itunes: UNREWINDED

Sen hjälpte jag Magnus Hedman att komma igång med sin blogg. Ni kan se den här om ni är intresserade: Magnus Hedman blogg

Ja, det blev mycket ”reklam” där! he he he, men det är vad jag jobbat med och inte någon ”betald reklam”.🙂

Stor kram till er för att ni läser!

No comments yet

Kommentera

