Skip to content

Katastrof

januari 2, 2012

Mina bilder är borta…

Inte alla, men de allra flesta.

Jag har alltid haft back-up på 2 olika ställen, men när jag fick nya datorn förde jag över ALLT på EN hårddisk och nu är den trasig. Innan jag hann föra över alla bilderna.

Har gått igenom ALLA olika reaktioner på detta vid det här laget men problemet återstår. Självklart har jag gått igenom båda vanliga och ovanliga lösningar för att fixa det. Den enda lösningen som finns kvar nu är att betala enorma summor för att rädda bilderna. Och då menar jag mellan 10-30 tusen kr!?

Någonstans inom mej så vägrar jag dock inse fakta och tror fortfarande att det kommer att lösa sej?

Den evige optimisten! ha ha

One Comment leave one →
  1. januari 3, 2012 8:57 f m

    Nej!! Vilken mardröm!
    Och jag som bara har bilderna på en hårddisk… Vilket är dumt, men jag har inte allt mitt arbete där, vilket du har… Det är svårt att förstå, hur det ska lösa sej, trots det önskar jag det med hela mitt hjärta!

Kommentera

