Skip to content

Ni tror säkert att jag dött eller nåt!

december 19, 2011

Men jag lever i allra högsta grad!

Det är full rulle och jag fotograferar och gör olika design på löpande band! Dessutom har jag börjat filma en hel del och nu håller vi på och filmar en ny musikvideo. Har hänt så mycket sen sist jag skrev att det bara känns töntigt att skriva något. Därav en bild på Tamlin och Min. ha ha ha! Dom blir aldrig töntiga! he he he

Glen går det jättebra för. Bland annat så har min ”incident” på Starbucks vid Rodeo Drive i LA där jag spillde kaffe över HELA mej 2 (?!?!) gånger, lett till ett jobb för en dokumentär på HBO i USA. Ha ha ha! Alltså, jag spillde ut nästan ALLT mitt kaffe på mina nyköpta kläder… 2 män vid bordet bredvid såg bekymrade ut när jag sprang till toan för att försöka torka och skölja. När jag kom tillbaka skämdes jag som en hund och mumlade något om att jag hade tur som inte spillde ut ALLT kaffe… Jag tog koppen för att dricka det som fanns kvar och tappade koppen IGEN!?!?! Jag ville bara sjunka genom golvet. Sprang tillbaka in på toan och dessa 2 snälla män försökte hjälpa oss genom att torka upp på bordet. När jag var tvungen att gå ut igen så satt dom och pratade med Glen i ett intensivt samtal. Jag gick för att be om ursäkt till dom som jobbade där men då gav dom mej en ny gratis kaffe och kom och städade upp min röra. Det visade sej att dessa två män jobbade inom filmvärlden och blev jätteintresserade av Glen’s musik. Det är lite det jag älskade med LA. Från att man spiller kaffe till att maken får fler musikjobb.

Efter detta besök på Starbucks åkte vi till Santa Monica beach så jag kunde bada med kläderna på för att försöka reparera skadan lite (hann inte åka hem och byta eftersom vi skulle på spelning med Kristin Bauer och hennes man samt middag med dom på Rainbow, legendariskt Rockställe, efteråt.). Dock hade jag inte räknat med att saltvatten lämnar vita märken på kläder., men jag fick bort kaffelukten i alla fall. Och om någon märkte mina saltvattenfläckar så sa dom inget i alla fall.🙂

Ja det var ju en alldeles för lång historia! When it rains, it pours.”

Har lite annat på G också och nu under julen kanske jag hinner ikapp lite!😀

Stor kram till de tappra själar som fortfarande klickar sej in här! *förvånad men glad*

No comments yet

Kommentera

