Skip to content

Glen Gabriel’s senaste låt

augusti 14, 2011

Jag är verkligen inte en bloggare värd namnet… Men det händer ju så mycket kul!

Här har ni i alla fall en av Glen’s senaste låtar som han gjort till sitt nya album han jobbar på.
Jag tror ni kommer att gilla den! Den är inspirerar av boken jag skriver på (för lite).

2 kommentarer leave one →
  1. augusti 14, 2011 5:40 e m

    Jag går som vanligt baklänges när jag kommenterar…
    Så jag säjer (med risk att låta tjatig) Hans musik är underbar inspirationsmusik! Jag önskar han fanns på spotify så jag kunde lägga till den på min inspirationsmusik lista!
    Massor av kramar!

  2. augusti 18, 2011 3:40 e m

    Den här musiken gillar jag jättemycket. Vilket härligt sound.

    sv. ang hundkläder så vore det bäst om du kunde ta lite mått, alla hundar är så olika. Tag ett mått runt halsen, sedan längden (från hals till svansrot) samt omkrets (precis efter frambenen och runt om, där hunden är som bredast) så ska jag kolla vad jag har här hemma.

Kommentera

