Skip to content

Glen Gabriel’s Glow

augusti 14, 2011

Och bara för att det var så lätt att lägga upp låtar på det sättet kan ni få höra en äldre låt av Glen också.

2 kommentarer leave one →
  1. augusti 14, 2011 5:34 e m

    UNDERBAR!! Den skulle jag vilja ha på inspirationsmusiklistan på spotify och använda i någon av alla filmer Elin spelar in!

  2. augusti 14, 2011 9:19 e m

    Hej!
    Vad roligt att du gillar min blogg. Jag ska se om jag kan hitta någon bra butik där de bl.a. har hundkläder. Hur stor är din chihuahua? Min dotter har designat en del hundkläder till chihuahuor och andra små hundar. Jag kanske har något här hemma som skulle passa.

Kommentera

