Skip to content

Universal Studios

augusti 5, 2011

Var på Universal Studios. Send gick vi på Hard Rock Café Hollywood. Efter en lång dag åkte vi upp till bergen och träffade ett träd med en stor stark ande. Se om ni kan hitta ansiktet jag fotograferade!🙂

Universal Studios är INTE min grej… Glen älskar det dock, så det var bara att haka på!

Här är lite bilder…. igen, bara mobilbilder!

One Comment leave one →
  1. augusti 5, 2011 8:41 e m

    Jag såg ansiktet i trädet på den 6e bilden! Liknar lite Hughes Jackman på hakan…. !!!
    HAHAHAHA!!!
    Härliga bilder du levererar som en kanon!
    Jag tycker att du fångar själen av det jag upplever som America med stort A…

Kommentera

