Skip to content

True Blood Dinner och leaving for LA

augusti 4, 2011

Vi gick på True Blood’s family and friends dinner när vi var i San Diego. Det var på Fredagen tror jag. Där fick vi träffa alla i TB serien och även folket bakom kulisserna, eller några av dom i alla fall. Ni som sett serien känner nog igen folket så namnen skippar jag.

Det var inte riktigt läge att springa runt och fotografera som värsta paparazzi’n eftersom det var stängt för press.🙂

Vi var även på en fest uppe på ett tak med massor av folk. Kristin och Abri var så snälla och tog hand om oss för att ge oss en bra upplevelse. Vi gick därifrån ganska fort eftersom det var kallt och då fick vi uppleva papparazzi’s, fler skrikande fans (inte mina tyvärr ha ha ha) och en massa galenskaper. I hissen var ena väggen tapetserad med Kristin från TB och det var ju lite kul att stå där med henne. he he. (stora bussar hade också hela sidorna täckta med TB bilder) Jag gick och mumlade för mej själv, som ett mantra: ”det här händer inte, det är heeelt overkligt”

Sen på Lördagen hade vi Entertainment Weekly festen…. WOW..  Det var en röda mattan fest och vi fick träffa så mycket folk att det snurrade i huvudet. Glen och jag satt och pratade med ”Hellboy” (Ron Perlman) och killen som bla spelade huvudrollen i The Mist (Thomas Jane) och flera andra filmer, hon som spelar Xena i en serie som visas sent på nätterna och även i stargate atlantica eller liknanade namn. Jag kan fortsätta hur länge som helst, men det var i alla fall så overkligt roligt! Igen, inga bilder… Men vi knöt värdefulla kontakter och hade mycket roligt. Träffade också 2 superhärliga illustratörer och animerare. En som jobbade på bla ”How to Train a Dragon”.

Vi var även bjudna på en fest som hölls av Mark Hamill som spelade Luke Skywalker och jag pratade lite kort med honom. (skräckslagen och starstruck som få)

Sen var vi klara i San Diego och åkte till LA! Bilderna i det andra collaget visar lite fler bilder från San Diego, med Alexander Skarsgård, Abri, hamnen, osv. Sen resan mot LA och katterna som ägs av Tomas som vi bodde hos samt utsikten över bergen där vi bodde.

2 kommentarer leave one →
  1. augusti 4, 2011 8:14 e m

    Jag är helt stum…
    Tänk att få vara med om något sådant, det är som du säjer, helt overkligt.

  2. augusti 5, 2011 10:58 f m

    Vilket Hollywood äventyr!
    Bilen på sista bilden var den coolaste jag sett!! Med ögonfransar! Hahaha!!

Kommentera

