Skip to content

Hundcafé K9 vid Mariatorget!

juni 21, 2011

På Wollmar Yxkullsgatan 3, jättenära Mariatorget ligger ett Hundcafé som jag älskar!

Stället ägs av en jättesnäll dam som är hur mysig som helst. Hon lagar all maten själv och jag måste säga att jag åt den godaste lunchen jag har ätit på förbannat länge! Jag åt Spenat och Fetaost paj med sallad som bl a inkluderade färska kokade rödbetor. Det är omöjligt att förklara hur GOTT det var! Och BILLIGT!?  Man MÅSTE inte ha hund för att gå dit såklart, så om ni inte har hund men är sugna på god hemlagad mat, gå dit!!!

Jag kom dit vid 1 tiden tror jag och strax innan hon skulle stänga vid 5 så gick jag och Min.

Min ÄLSKADE stället han också. Spännande hundar, GODA leverkakor (hembakade) och trevlig personal tyckte han. Vi träffade en kompis som också har en liten hund och dom fick leka runt på golvet eftersom det inte var några andra hundar där just då.

Vi åkte hem, Min och jag, med ett leende i själen, fulla magar och trötta i benen.

One Comment leave one →
  1. juli 11, 2011 9:16 e m

    Hej!
    Om du vill ha tips om vad du ska köpa, hur du ska köpa och när du ska köpa en massa saker du är intresserad av kan du ju titta på min blogg. Jag ger dig tips om allt möjligt!🙂

    http://ril.blogg.se/

Kommentera

