Skip to content

Min vän

juni 16, 2011

Min

Här är min allra sötaste valp! Jag är så förälskad i min lilla valp som jag släpar med mej överallt. (nästan)

Han fick sin 12 veckors vaccinering i Måndags och veterinären var så imponerad. Hon sa att han var vacker, modig, tuff och social. Precis som jag önskade! Dessutom är han faktiskt väldigt väluppfostrad för att vara så liten. Sitter fint, börjar inte äta förens jag säger ”vassego”, kommer när jag ropar, osv… JAG vet att han är världens bästa, men att höra en erfaren veterinär uttala sej på det sättet var bara helt underbart!

För er som undrar: Curry mår också jättebra. Hon är om möjligt ännu mer bortskämd nu eftersom vi ska ”kompensera” pga valpen. ha ha ha! Hon har blivit för rund, måste banta lite för hennes hälsas skull. Hon är ju gammal som gatan så hon sover mycket men är ändå med på det mesta och knaprar smärtstillande ganska regelbundet för att vi vill vara säkra på att hon inte har ont.

 

Curry

One Comment leave one →
  1. juni 17, 2011 6:11 e m

    De är så fina dina vovvar! Jag kommer inte ihåg vad Curry ”led” av. Var det höfterna? Eller blandar jag ihop henne med en annan hund?

Kommentera

