Skip to content

Lizette &, Ruh och andra fantastiska band på Göta Källare

juni 10, 2011

Ja, sen var det spelning på Göta Källare!

Jag hade LEDIGT! Tog bara ett par bilder med mobilen och hade så roligt!!! Träffade massor av vänner, lyssnade på musik och njöt i stora drag av att bli bjuden på Champagne stup i kvarten! ha ha!

Lizette & var helt otroliga. Som vanligt… (Dan kom dit för att lyssna på dom också och han var klart nöjd) Ruh var magiska. Jag undrar om man kan se musikvideon jag gjorde på dom någonstans. Isåfall ska jag lägga upp den på bloggen så ni får se. Deras musik är lite som Coldplay fast med en touch av 70-tal och sanning. July ställde skåp och var otroligt underhållande. Resten av banden missade jag tror jag…

Vid 3-4 var Glen, Linnea och jag ute och traskade och åt världens godaste flaffel. Glada, varma och lätt vingliga.🙂

 

One Comment leave one →
  1. juni 10, 2011 5:04 e m

    Tänk vad skönt att njuta av god musik och goda vänner utan att jobba samtidigt! Härligt! Att sen bli bjuden på skumpa och traska hem lätt vingliga, låter underbart!

Kommentera

