Skip to content

Hoppsan!

juni 9, 2011

 

Jag saknar verkligen att blogga lite mer regelbundet. Det var länge sedan jag bloggade MYCKET, men det händer så otroooligt mycket dessa dagar!

Nu ska jag i alla fall försöka hinna med att förbereda ett inlägg med några bilder! Tills dess, här kommer lite instagram bilder. Ni kan följa mej på instagram om ni vill. sofialundberg heter jag där. (tror jag) Om man följer mej på twitter kan man också se bilderna.

Bilderna är från några spelningar, lite kul, mycket valp, osv…🙂

sofialundberg-valp

sofialundberg-valpen-min

sofia lundberg bilder






One Comment leave one →
  1. juni 9, 2011 2:07 e m

    Härliga bilder från Sofia mitt i vardagen! Kul kollage! Kram!

Kommentera

