Skip to content

Försökte mobilblogga…

maj 24, 2011

Men det gick ju inge vidare liksom…

Här är bilderna jag försökte lägga upp i alla fall. Sammanfattningen är att jag har fått min nya iphone 4, har lyssnat på mycket musik, beundrat blommarna, gosat med katterna, hämtat Min (min lilla gråa Chihuahua valp), varit ute i Skärgården och självklart som ni nog kan se på bilderna så har jag missbrukat Instagram och Hipstamatic!😀

tamlin-by-sofialundberg

Tussilago by Sofia Lundberg

Swedish Summe

Early morning

Hämtar Min

Illusion

Min sover

Skärgården

Skärgården

One Comment leave one →
  1. maj 24, 2011 7:17 e m

    Vilket härligt missbruk du visade upp här! Tänk att nya leksaker är så roliga!
    Vad söt den lille Minvar! Laban uppflugen på skåpet, såg för kul ut… Hittade han ett hål att se ut igenom? Verkar han kommit över sin tåförlust?
    Massor av kramar till dej bästaste Sofia!

Kommentera

