Skip to content

Tusen nyanser av grönt

maj 17, 2011

Sommaren är verkligen här nu!

Jag älskar alla dessa nyanser av grönt och alla blommor!!!

Nu är Laban äntligen helt frisk i alla fall.
Han fick amputera en tå och gick därefter med tratt i 12 dagar. Det var lättare sagt än gjort kan jag säga… USCH vilket trauma!😦
Men som sagt, nu mår han bra igen!

Glen är tillbaka från LA också såklart, efter att ha minglat runt en massa coola kändisar, legat med drink i handen på ett sån’t där party vid en pool på ett tak – precis som det man ser på TV och åkt Limo! (han skickade spejsade bilder och utropstecken till mej som satt å klistrade kvitton på papper liksom….) ha ha ha!
Det gick superbra för honom i alla fall och han jobbade hårt. I Juli är vi bjudna att följa med ett härligt gäng artister och skådisar som Glen blev kompis med till Comic Con. En av dom är en skådis i en serie som heter True Blood och så är det superduktiga musiker. Jag MÅSTE våga flyga tills dess, jag MÅSTE!!!! TÄNK om jag inte skulle våga åka!?!?!?

På Söndag hämtar jag min valp också. Han är döpt till ”Min Blue” i stamtavlan. /uppfödaren frågade vad jag ville han skulle heta/
Jag kommer att kalla honom ”Min”.
Har redan handlat på mej jättesöta leksaker, säng och lite annat. Inget rosa fluff-fluff, näh, Flower-Power och Peace-tema ska’re va!🙂 Starka fäger!

När jag inte pysslar med annat så jobbar jag också.🙂 Fotar och design’ar för fullt. Ska till och med ha ett SOMMAR ERBJUDANDE nu i Juni som jag förbereder för. Ska bli så kul! Här är en bild på dom otroliga människorna på Frisörsalongen Cut the Crap. (som jag förövrigt rekommenderar hett! Jag klipper mej ALLTID hos Kristofer!)

Jag hoppas ni har det jättebra!

PS. förresten så twittrar jag också, finns på facebook och så är jag på instagram! Dessa ställen uppdateras VÄLDIGT mycket oftare än bloggen. Bara IFALL ni är intresserade menar jag.

2 kommentarer leave one →
  1. maj 18, 2011 9:10 f m

    MIN, vilket bra namn! Bild på Min! Är min önskan…
    Cut the crap, jag tror jag dör! Vilket bra namn! Klockrent! Vilka sköna typer som är frisörerna!!! LOVE it! Var finner man dem någonstans i världen?
    Kärlek till Laban och ännu mer till dej sötaste Sofia!
    Nu måste du följa med Glen, det får inte finnas några om eller men!

  2. maj 23, 2011 7:40 e m

    NEEEEJ, jag vill följa med till LA istället för dig.
    Älskar ju True Blood *nyfiken på vilken skådeisen är*
    Du måste ju bara åka.

    Min blir ju jättebra. Ser fram emot bilder på sötnosen.

Kommentera

