Skip to content

Valborg! :)

maj 1, 2011

Nu har min man kommit fram till LA och redan lyckats hinna med en fest! ha ha!

Scandinavian Valborg, LA style! (hur funkar det???)

Han messade och berättade att han nyss träffat och snackat med mannen bakom ”Mentalisten”! Kommer inte ihåg om det var Producenten eller vad det var för titel. Jäklar vad jag ville vara där!!! Det här är SISTA gången jag stannar i Sverige när han åker! (så säger jag varje gång…) Jag gillar ju den serien!🙂

Själv ska jag klistra upp kvitton på papper idag… Kontraster, kontraster. Den här perioden av mitt liv är fullt av kontraster. Men jag klagar faktiskt inte, jag är lyckligt lottad!

Hoppas ni hade en underbar Valborg och att ni njuter av 1:a Maj idag!

Kramar från mej!

One Comment leave one →
  1. maj 1, 2011 3:43 e m

    Men Sofia! Jag hade hoppats på att du bestämt att följa med honom för länge sedan?! Klart som korvspad du vill vara med om alla dessa häftiga upplevelser han tar del av! Här har både Valborg och 1:a maj runnit förbi, utan att vi uppmärksammat varken den ena eller andra dagen… KRAM!

Kommentera

