Skip to content

Puppy!

april 30, 2011

Jag var och tittade på en liten valp i veckan!

Här har ni lite urgulliga bilder från samsung-kameran. Mona: Det är en liten kompaktkamera, inte telefonkamera. Jag ÄLSKAR DEN! Har inte redigerat bilderna förutom att jag gjort dom mindre och satt ihop dom.🙂

En grå liten Chihuahua-kille som både Glen och jag föll pladask för!❤

På Söndag blir han 6 veckor gammal. (på mittenbilden har han en cornish rex katt till vänster och mamman till höger)

Jag tror faktiskt det var Glen som tog bilderna!😀

One Comment leave one →
  1. maj 2, 2011 10:44 f m

    Jaha jag tyckte väl det var lite väl fusk😉
    Min mobil tar ju bara skitbilder *surar*.

    Men stackars liten kisse. Hoppas lilltån inte blir alltför saknad och att op. går bra.

Kommentera

