Skip to content

Maria Montazami

april 18, 2011

Var på release festen för Maria Montazami’s vackra väskor och hundkoppel för ganska länge sedan, men jag såg att inlägget aldrig postades…

Så kul det var!😀

Var där som gäst, inte som fotograf, så jag hade jättekul och spanade in fotografernas kameror (man kan ju inte låta bli), träffade massor av fina människor och vänner. Fick också prata några ord med Maria.(wooohooo) Kände mej som en pyttemänniska brevid henne måste jag säga… Men va vacker och go hon var!

Ni kan kolla hennes blogg här : Maria Montazami Blogg

Och hennes väskor är ju bara helt underbara! Dom hittar ni här: Montazamiväskor

Träffade även en fotograf där som jag gillar mycket och som jag sprungit in i ett par gånger på olika tillställningar. Han är chef på tidningen Frontface också. Den tidningen har publicerat några av mina bilder också, efter att jag hade träffat Peter på Dan Reed’s spelning.🙂 Kolla gärna in hans tidning på nätet: Frontface Magazin

Förresten blir det en massa spelningar med Dan Reed nu här i Sverige! Kolla hemsidan för alla platser och tider. Platser och Tider

Ja, det här blev ju värsta reklaminlägget! ha ha ha! (dock är jag sorgligt obetald!) ha ha!

No comments yet

Kommentera

