Skip to content

OMG! :)

april 17, 2011

Så mycket kul som händer!!!

Releasefester, inspelning av musikvideo’s (2 stycken!), fotograferingar, resor och så en massa design såklart!

Jag har använt den lediga tiden jag har haft till att läsa mina favoritbloggar och annars bara försöka njuta av våren. Strosa runt i en park med min lilla Curry, sätta mej på en bänk i solen. Fejjan hinner man alltid med dock! ha ha! Finns med mej i ajfånen så det är lätt. Twitter också.

Glen håller på med musiken till film-teasern som har premiär den 28 April (måste komma på vad jag ska ha på mej!!!) och så har han hunnit med lite reklamer för USA. Han jobbar som sjutton just nu han med och dagen efter premiären åker han till USA för en middag med 20 personer från filmbranschen och så ska han vara med på Muse Expo i LA.

Nog snackat! Här kommer en salig blandning av bilder som är tagna med mobilen och instagram’ade! :D  (andra bilderna kommer senare)

arneweise-sofialundberg

Legenden Arne och jag på Releasefest på Café Opera, The Boppers Peter Jezewski nya skiva. (foto av Glen)😀

curry-solen-sofialundberg

fotografen-sofialundberg

klippt-curry

Nyklippt Curry

musikvideo-lizetteand

photograferad-ekorre-sofialundberg

sofialundberg-fotograf
Taget på morgonen av Glen. Ser lite sur ut kanske, men jag är bara nyvaken.🙂


No comments yet

Kommentera

