Skip to content

Min nya kompis! Samsungen (Kallar honom Sam)

april 17, 2011

Alla bilderna är tagna direkt från kameran efter att ha gjort bilderna lite mindre. Bara så ni får en idé om kvalitén ifall ni är sugna på att köpa denna vackra kamera!🙂

NOTE: Detta är INTE reklam. Men jag ÄLSKAR den! Och den är orange! ha ha ha! Här är en länk: SAMSUNG ST70

Hundbilderna måste jag ju bara säga ett par ord om… Den Engelska Bulldogen blev jag kär i, han heter BALDER!😀 Vi var på Drottningholm där hundarna kan springa fritt. Gamla Curry hade jättemysigt, men sen kom en svart nallebjörn… Hur fin och stor som helst och då flög fan i Curry och hon jagade iväg den!?!?!?!?! Lilla Curran! Ha ha ha!

sofialundberg-samsung-fotograf

One Comment leave one →
  1. april 30, 2011 7:02 f m

    Men jäklar vilka bra bilder. Min telefon tar helt värdelösa bilder, och jag som ville ha en kameratelefon….

Kommentera

