Skip to content

Onsdags fotografering

mars 13, 2011
tags:

På Onsdag kommer Dan Reed till Sverige igen, då blir det fotografering igen. :)  Har lite nya ideér för den här gången som jag tror han kommer att gilla.

Idag har jag redigerat bilder och tagit det lite lungt. Det kommer bilder från filminspelningen snart.

Hoppas ni har det bra!

One Comment leave one →
  1. mammakero permalink
    mars 14, 2011 3:25 e m

    Konstigt nog känner jag mej trött, trots att jag sovit hela natten i natt…
    Fåglarna kvittrar sitt speciella vårkvitter och det är molnigt ute, men rätt ”varmt”. Det gör att jag har vårkänslor!

Kommentera

