Skip to content

I love my life!

mars 5, 2011

Jag är så lyckligt lottad….

Igår skrev min man på avtalet för att göra musiken till sin första Svenska film!

Jag firade med massor av shopping medans han skrev på avtal.😉 Spenderade också timmar på NK för att hitta den perfekta presenten till Glen o lyckades hitta något som var perfekt med mycket symbolik också. (han blev jätteglad)

Utöver det får jag mycket intressanta fotojobb och designjobb. Jag älskar det!😉

Ikväll ska vi fira med en middag här hemma med vänner, så nu har jag städat som en liten galning… Typiskt att man fortfarande behöver städa?!?! Hahaha!

Jag hoppas ni alla har det bra!

One Comment leave one →
  1. mars 8, 2011 11:46 f m

    ÅÅÅ vad roligt för er! Jag håller med, en sån sak måste firas med shopping! Super att du hittade något som ni båda gillade! Jag är så stolt över er! Kramar!!!!

Kommentera

