Skip to content

Vänskap

februari 19, 2011
tanya-by-sofialundberg

Vackra Vän

by-sofialundberg
Tanya

I två veckor har jag fått vara tillsammans med min vän Tanya som är mer än en syster än en vän faktiskt. Tvillingsjäl… Vi är så lika men ändå så olika…

Jag älskar henne så mycket att jag knappt kan andas… Och jag saknar henne så mycket nu när hon har åkt tillbaka till USA.

Jag tog massor av bilder när hon var här.

Vi hade så mycket kul tillsammans på den här korta tiden. Vi hann skratta så vi grät,  tappa andan av vackra saker, busa, fnissa, prata i munnen på varandra och även låta några tårar falla.

lizetteand-och-tanya

Vänner för livet

På den här bilden fångade jag mina 2 vackra vänner på en bild. Vilken dröm… Både Tanya och Lizette på samma bild! Saknas väll bara min nuna där också, med mitt röda hår. ha ha ha! Ni förstår hur kul vi hade alla tre? Tanya och Lizette hade aldrig träffats innan.🙂 Men det var som om vi alla hade lekt ihop sedan sandlådan.

2 kommentarer leave one →
  1. februari 19, 2011 5:39 e m

    Ja, ditt vackra röda hår till buketten av blont och svart hade varit perfekt!
    På ett sätt, trots att de inte är särskilt lika, så är de rätt lika ändå….!
    Ett vansinnigt vackert foto! Den andas så mycket kärlek så jag känner det ända hit!
    Massor av kramisar till min favorit Sofia i världen!

  2. februari 21, 2011 4:49 e m

    Åhh vilken fin bild. ALLA dina bilder är jättebra🙂

Kommentera

