Skip to content

Hej!!!

januari 12, 2011

Det var ett tag sedan….

Sorry!

Jag har verkligen haft fullt upp och nu är jag ÄNTLIGEN ikapp! Wooohooo!
Jag har slitit som en galning med alla fotograferingar och även en bunt design och hemside jobb.

Jag är KLAR!!!

Hela November och December var galet men nu har jag fått balans i tillvaron igen!

Det har inte varit annorlunda för Glen heller. Han har ju fått mer jobb än någonsin han också, och så har han gjort några nya låtar som är otroliga. Dessutom jobbar han på en Amerikansk dokumentär som nog är det största jobbet hittills eftersom ämnet har en enorm media-uppmärksamhet där borta. Så det är spännande saker. Nya resor till LA och NY väntar och kanske till och med lite jobb här hemma i Sverige!?

Så, mindre tjat och mer bilder, eller hur?

Sofia

One Comment leave one →
  1. januari 13, 2011 3:03 e m

    ÅÅÅÅ vad kul att du har grävt fram dej ur jobbdrivorna! Kul
    att du är ikapp och att det går så bra för er båda! Hinner du ta en
    snabbkurs i konsten att hantera flygrädslan! När det blir så mycket
    jobb over there, så behövs du där!! Tänk vilka läckra bilder du
    skulle kunna ta…!! Har saknat dej vännen! Bra att du lever och
    mår väl! KRAM!!!

Kommentera

