Skip to content

Glen kommer hem som en vinnare!

november 23, 2010

Trots att han inte vann så var han ju nominerad, och det är stort nog! (det var 5 som var nominerade för bästa film musik) Så top 5 kan man ju fortfarande säga!  he he

Han blev också nämnd i talet av en vinnare i en annan kategori OCH en artikel skrevs om honom för en tidning! Så snacka om att han kände sej som en vinnare i alla fall!😀
Han fick träffa massor av regissörer och annat film-folk, fick in lite mer jobb och fick nöjet att spendera en vecka i NY!
Dessutom fick han äntligen se lite reklamer med sin egen musik i på TV! ha ha ha!

Imorgon kommer han äntligen hem!

2 kommentarer leave one →
  1. november 24, 2010 5:44 e m

    Javisst är han en vinnare även om han inte knep priset! Precis det sa jag till Elin, att bara att bli nominerad som en av 3 (i hennes fall) är en vinst! Att han sedan fick publicitet ändå, är ju bara perfekt! Jag är så glad för er skull!

  2. november 28, 2010 11:17 e m

    Hej Sofia, vad roligt att läsa!😀 Han förtjänar allt gott, så duktig som han är!
    Jag har två frågor. Den första är: Du vet den där låten du skrev om och la upp ett klipp till, som han gjorde till ert bröllop. Jag blev så förtjust i den, kan jag lyssna på den någonstans? Finns den på CD?
    Och den andra grejen. Jag har en god vän till mig som pysslar mycket med film, som hört Glens musik och han undrar om han kan få hans mejladress?🙂
    kram

Kommentera

