Skip to content

Håll Tummarna!

november 21, 2010

Ikväll kl 23:00 våran tid börjar prisutdelningen!!!

Håller tummarna för Glen så håååårt!!!

Han får massor av uppmärksamhet just nu och det är ju lovande!

Jag önskar såååå att jag var med honom nu!

Under tiden han har glidit runt på Manhattan så flänger jag runt och fotograferar och redigerar bilder. Hinner inte blogga…

Kärlek till er!😀

2 kommentarer leave one →
  1. november 21, 2010 5:24 e m

    Då ska jag hålla tummarna!! Kramar!

  2. november 21, 2010 7:43 e m

    Åhh vad spännande. Jag hoppas så att det går bra för honom🙂

Kommentera

