Skip to content

Pierre

november 12, 2010

sofia-lundberg-pierre-1

sofia-lundberg-pierre-2

Här är ett par bilder på Pierre. Vi tog massor av studiobilder och så dom här som jag tyckte mest om.😀

Håller på och redigerar massor av nya bilder på Dan Reed som jag träffade för några dagar sedan och fotade och så ska jag snart fota ett bröllop, en författare, ett bokomslag och… vad var det mer??? Jo, ett band och en sångerska. ha ha ha! Jag är fullbokad fram tills den 5 December.

One Comment leave one →
  1. november 13, 2010 10:47 f m

    Jag gillar verkligen den första bilden! Den tog andan ur mej av någon anledning. Kraftfull bild!
    Massor att göra läser jag! Hur går det med att sluta röka förresten?
    Kram!

Kommentera

