Skip to content

Hemsidor och fotograferingar

oktober 23, 2010

ara-by-sofia-lundberg-maluni

Det verkar vara det enda jag gör nu för tiden! (oh nej!) ha ha ha!

Jag klagar inte, på riktigt!

Gör ett mycket spännande project med Maluni som är en otrolig formgivare. Ett exempel på vad vi nyligen gjort tillsammans är den här bilden på en musiker, Ara. Jag tog fotografierna och hon har skapat en explosion av färger, logga och stil. I lööööve it!😀

One Comment leave one →
  1. oktober 24, 2010 11:49 f m

    Det är så roligt att läsa om alla roliga och kreativa saker som du och Glenn gör! Det ger mitt liv en liten glamorös glimt, som jag aldrig annars skulle vara i närheten av! Bra jobbat Sofia! Jag gillar verkligen bilden i headern på the Gloria storys hemsida! Gissar att det är en av dina! Du gör den häftigaste och coolaste rockmusik av dina bilder! Fantastiskt vad du är begåvad tjejen!

Kommentera

