Skip to content

Mera Glen Gabriel

oktober 17, 2010

I november är det meningen att Glen och jag ska åka till Film Awards i USA eftersom Glen’s filmmusik är nominerad. Jag läser flyg-boken av Allen Carr för att se om det funkar att bli av med flygrädslan så att jag kan följa med. Hoppas, hoppas….

Här är 2 bilder till från förra veckan!

glen-gabriel-igen

glen-gabriel-by-sofialundberg

2 kommentarer leave one →
  1. oktober 17, 2010 1:55 e m

    Jag glömde ju skriva att Curry är så himla söööööt!!!
    Klart du följer med Glen! Även om du är rädd, så tänk bara att få stå vid hans sida! Jag vet att du är fruktansvärt rädd, men jag tror att du kommer att gräma dej om du inte försöker…
    Det är så spännande att jag knappt kan fatta! Så himla kul för er!!!
    Massor av styrke kramar inför flygningen! Det här klarar du!!

  2. oktober 21, 2010 10:46 f m

    Åh, vad spännande.
    Vad duktig han är🙂
    Hoppas du kan följa med. Kanske ska börja med en liiiten flygtur först. Till mig tar det bara 50 minuter😀.
    Det finns ju många saker man kan testa för att bota olika rädslor.
    Håller tummarna för er båda.

Kommentera

