Skip to content

Scarpoint!

september 12, 2010

Här är en artikel jag gillar.

Erik Thyselius är en helskön snubbe som är trummis i bandet Scarpoint som jag fotat förut. (Bilderna ligger i tidigare inlägg.)

Scarpoint har startat hela den här grejjen och det tycker jag är såååå bra! (inga bilder i artikeln är tagna av mej, jag vill bara sprida budskapet!)

Scarpoint mot Mobbing

6 kommentarer leave one →
  1. Henke permalink
    september 13, 2010 1:56 e m

    hehe.. nja.. vi har startat🙂 han blev intervjuad ^^

  2. september 14, 2010 10:37 f m

    Det var ett bra initiativ! Alla försök att försöka förändra mobbares/mobbades syn på problemet är bra!

  3. september 14, 2010 4:59 e m

    Tjena Henke!
    Sorry! Jag har såklart rättat det nu!😀
    Kram, Sofia

  4. september 14, 2010 5:00 e m

    Ja det håller jag verkligen med om!

  5. Henke permalink
    september 15, 2010 3:03 f m

    haha tack🙂 lite rättvisa måste man få!

  6. september 15, 2010 2:00 e m

    Jamen det är ju klart!😀
    Rätt ska va’ rätt!
    Skitbra grej ju!

Kommentera

