Skip to content

Liten Milo

augusti 14, 2010

Ja då blev jag klar med första bilden på Milo. Är han inte helt underbar?

Jag fotade som en galning på ett barnkalas för hans storasyster och jag hade så kul. (Ja, jag fotar annat än artister också! ha ha!)

Nu längtar jag efter att få fotografera min brorson som kommer vilken dag som helst. Han har gått lite över tiden nu… Skynda dej!!!😀

Nu ska jag iväg för att handla en massa mat till olika djur och åka över för att lämna det till en kvinna som gör ett otroligt jobb med att ta hand om övergivna och skadade djur. Eftersom hon har sin gård i Mariefred blir det även ett besök på en av mina favoritaffärer Waterlilly!😀

One Comment leave one →
  1. augusti 16, 2010 7:55 e m

    ÅÅÅ så söt och vilket porträtt du tagit! Du kan verkligen fånga människorna på bild!!

Kommentera

