Skip to content

Crazy times

juli 30, 2010

Helt otroligt vad spännande det är just nu!!!

Glen kom tillbaka till LA med OTROLIGA kontakter och helt sjuka erbjudanden!

Ha ha ha! Jag tror knappt att det är sant… Och det har redan påbörjats… Det är inte bara planer längre. DET HÄNDER….

Just nu känns allt så crazy och jag fattar att det blir någon slags konstig period i början…

Under tiden så fortsätter jag med hemsidor, sökmotorer, design och fotografi med tusentals glada fjärilar i magen.

One Comment leave one →
  1. juli 30, 2010 1:14 e m

    Men vad härligt! Det pirrar i kroppen på mej när jag läser detta! Glad blir jag in i hjärteroten! Nu får du snart göra något åt flygskräcken, för han kommer att slå ”därborta”!!

Kommentera

