Skip to content

Busy, busy och The Gloria Story

juli 20, 2010

Nu har jag så mycket jobb att jag börjat tacka NEJ till mer!?!?

Ha ha ha! Och min man är på väg till Los Angeles just nu, landar nog om kanske 20 minuter.

Han ska på en mässa där och den senaste filmen han scorat ska släppas. Massor av stora skådespelare och massor av bransch-folk är där. Så det blir både kul och spännande.

Jag vill också passa på och tipsa om ett band som är underbar att lyssna på. Dom heter The Gloria Story och det är old-school Rock i ny tappning. Massor av energi och alla i bandet tillför. Jag tror ni kommer att få se mycket mer av dom snart…

Just nu kan man ladda ner deras låt på Reverbnation gratis mot att man signar upp sej för deras Newsletter. Gör’t! :D  (klicka på bilden, SOM INTE ÄR FOTAD AV MEJ eller band-namnet)

the-gloria-story

The Gloria Story

One Comment leave one →
  1. juli 20, 2010 5:38 e m

    Vad spännande! Och så är du inte tillsammans med honom och upplever allt det där? Stort!

Kommentera

