Skip to content

Oj, oj, oj…. men livet är rätt bra

juni 13, 2010

Jag har verkligen blivit urusel på att uppdatera. Har i alla fall gjort lite olika fotojobb och har haft fullt upp… och så är det ju sommar!!!

Nu ska jag fota ett supercoolt band i veckan och så ska jag ta lite family-photos också nu på Tisdag. (inte på min familj alltså! ;D) Sen blir det ett litet foto projekt imorgon också. Ska bli spännande och jag hoppas det kan hamna på bloggen.

I helgen har jag haft alldeles för roligt och shoppat som en riktigt galning med underbara vänner!

Först hjälpte jag en vän att handla scenkläder och vi brände ca 8000 kr på det. Det var extremt kul! ha ha ha! Vi virvlade runt i svarta farliga affärer fulla med nitar och kedjor och fnittrade som småflickor. Stora fulla påsar fick vi bära runt på efter det! he he

Efter det var det min tur och jag köpte bl. a. denna Odd Molly kofta på min favoritaffär ”Mathilde” i stan. Den affären är bara…. Ja, jag älskar den. Har ingen ordentlig hemsida, men den ligger vid NK.

Underbar kofta från Odd Molly, butik Mathilde

Köpte även en klänning och ”blus” på en butik som jag nyligen hittat. Sååååå fiiiiint!😀 Jag bara älskar dessa vackra papperspåsar med fina band, guld-tryck och kläder inslagna i silkespapper!

Efter detta var vi helst slut och ramlade in på ett jättefint ställe i Gamla Stan som var sådär riktigt nice. Vackra fotografier på väggarna, MASSOR av olika viner och öl, skön musik i bakgrunden och trevlig ägare. Där varvade vi ner med lite rött vin som smakade helt otroligt och grabbarna tog någon snobbig öl. :D  Här är länken! 19 Glas

Så det är vad jag har pysslat med.

Förresten så har jag lagt ut min gamla goa kamera för försäljning nu. En Canon 450D med batterigrepp, SIGMA 18-50mm 2.8 objektiv, 8 gig minneskort och alla andra tillbehör. Om någon är intresserad är det bara att höra av sej. Det är den jag tagit de flesta bilderna på den här bloggen med. Dock inte dom senaste.

Hoppas ni mår underbart!

2 kommentarer leave one →
  1. juni 13, 2010 8:07 e m

    SVAR: Jag tror nog iaf att den är bra mycket bättre än min laptop. ;P

  2. juni 14, 2010 3:23 e m

    Vilken härlig dag! Shoppa scenkläder! Få möjligheten att freaka ut helt!! Sen bästa avslutet, 29 glas och vin!! Jag hade varit lika lyrisk som du!!
    Koftan från Odd Molly är så DU!!
    En riktigt läcker midsommar kofta!
    Kramisar!

Kommentera

