Skip to content

Göta Källare på Tisdag!

juni 4, 2010

Spelar Dan Reed!

Jag kommer att vara där och njuta.

Skulle vara kul att se er där!

(hämningslös reklam)

Ok, då var det avklarat!😀 Men på riktigt, kom!!! Det blir kul!

Annars har jag en helg fullbokad med kul.

Det enda jag verkligen saknar är frivilliga naken-modeller!😀

Ni behöver inte ens klä av er allt! Eller visa ansiktet på bilderna!

Nu ska jag njuta av en riktigt skön fredagskväll!

Hoppas ni har det såååååå bra!!!

One Comment leave one →
  1. juni 4, 2010 7:35 e m

    Jag skulle ställa upp som nakenmodell🙂
    synd bara att du är på tok för många mil bort.

Kommentera

