Skip to content

sådan ”herre”, sådan hund…

maj 28, 2010
tags:

Fick oss ett gott skratt när jag och mamma insåg att min hund äter inlagda vitlöksklyftor med oliver och parmesan (i stora bitar) precis som jag, medan hennes hund glatt smaskar i sej mögelost och vindruvor (precis som mamma)….

Jag gillar INTE mögelost och vindruvor… Det gör inte min hund heller.

Mamma gillar INTE inlagda vitlöksklyftor, oliver och parmesan. Det gör inte hennes hund heller.

2 kommentarer leave one →
  1. maj 30, 2010 7:26 e m

    Vad häftigt att det går så bra för honom! Musiken han gör är ju underbar!
    Jag gillar som vanligt dina porträtt av Dan, de blir bättre och bättre. Kan det bero på att du känner honom bättre och bättre?
    Jag gillar grönmögelost, vindruvor, inlagda vitlöksklyftor och oliver. Parmesan är ingen höjdare… HAHA!! Om jag äter allt detta, stackars den hund som får mej till matte!!

  2. juni 7, 2010 11:39 f m

    Mille slukar allt han😀
    Fast du vet väl att all lök är giftigt för hundar…..

Kommentera

