Skip to content

Dan Reed – igen…

maj 23, 2010

Ha ha ha! Jag börjar låta som en trasig skiva…

I helgen har jag fotograferat Dan Reed IGEN…😀 Har ÄR ju så härlig att fotografera! ha ha! Efteråt samlades en massa underbara människor, träffade nya och gamla vänner, vid båten där vi fotograferade och vi hade en sådan mysig kväll! En sådan där riktig Sommar-I-Stockholm-Kväll-Med-Goda-Vänner. Dan drog 2 låtar också eftersom det var ett 60-års kalas där också. Underbart som vanligt.

Ledde även till lite nya fotograferingar som ska bokas in. En sångare i ett band som är riktigt bra bland annat. När det kommer foton kommer även länkar.😀

På Fredagen var vi i Kungsträdgården och lyssnade på Erik Grönvall som var jätteduktig. Efter gick vi en kort sväng på Café Opera på en efterfest. Igen, underbara människor!

Idag har jag shoppat och tagit det lugnt!😀 Dessutom trodde jag att det var Mor’s Dag så jag väckte henne med Kaffe på sängen och tog med henne ut på lite shopping! (vilket hon inte hade något emot trots att vi kom på att det var fel dag…)

Ja, det var en liten uppdatering från min sida!

Stora Kramar till er som läser!

One Comment leave one →
  1. maj 23, 2010 5:17 e m

    HAHAHA!!! Jag tog oxå fel på helg och bjöd mamma på en tur till Kinnekulle för att njuta av Ramslök (och andra blommor) som inte blommade än och en fika ute på Hällekis Säteri. Vi hade oxå en underbar dag – helg – för hon kom redan på fredag eftermiddag!

Kommentera

