Skip to content

Det är ännu en speedad vecka! :D

maj 10, 2010

Idag har jag fotograferat en båt!😀 Eller snarare två. RYGERFJORD HOTELL & VANDRARHEM

6 timmar av AKTIVT fotograferandes. Ja och så var det lite planering och sådant också utöver det såklart.

Måste tillbaka nästa vecka i solsken för att fotografera utsidan också. Jag rekommenderar den här båten OTROLIGT mycket för det är bland det mysigaste jag sett!!! Det är hotell och vandrarhem så det är olika standards på hytterna. Personalen är supertrevlig, stämningen är jätteskön och trots att hytterna är båt-små, så känns det bra. Dessutom är det billigt som attan att bo där! Så om någon ska till Stockholm, eller bara vill sova borta någon natt…. Dom håller på med en ny hemsida och jag har tagit nya bilder, men här är hemsidan så ni kan boka rum! www.rygerfjord.se

Annars har jag jobbat med posters, skivomslag och fotografering som en liten galning.

Imorgon får vi finbesök från USA igen. En otroligt speciell man, Duncan Lorien, kommer för att leverera ett musikseminarium som är helt fantastiskt.

Ni kan ju titta på hemsidan www.understandingmusic.se om ni är intresserade.🙂

Så nu ska jag ladda ner alla 300 bilder jag tog på båten, åka och handla mat, städa och bädda i ordning åt honom och så ska jag göra klart ett CD omslag.

Kärlek till er!

Sofia

2 kommentarer leave one →
  1. maj 10, 2010 6:58 e m

    Käraste Sofia! Med några enkla ord till mej, så vet jag att du förstår exakt mina tankar med bilder! Du är makalös då det gäller bild och ord! Du är en perfekt författare, för du kan fixa bilderna så bra, i både bild och text!
    Snacka om att leva sitt liv i racerfart! Genast kollade jag in båtens hemsida, verkar jättemysigt!
    Lycka till med USA besöket! Kärlek tillbaka!

  2. maj 14, 2010 10:06 f m

    Sv. tack så väldigt mycket! =D

Kommentera

