Skip to content

Speedad vecka!

maj 1, 2010

Sen förra Lördagen har jag haft fullt upp från 9 på morgonen till klockan 11-12 på natten VARJE dag. Skulle ha jobbat igår kväll också, men lyckades flytta på det jobbet till idag istället, så jag hade ledigt igår kväll, YEAH!

Här är 2 posters, 50-70 cm, jag gjort i veckan som kommer upp runt hela Stm och Gbg snart. Den som inte är på Svenska kommer även upp över England. Sen gjorde jag ett CD omslag också, med en av bilderna jag tagit som grund. Det kommer upp när singeln är släppt.😀

Band-bilden har jag tagit, och så har jag gjort postern.😀

Bilden av Dan Reed är INTE tagen av mej. Jag har bara gjort postern.

2 kommentarer leave one →
  1. maj 1, 2010 5:04 e m

    Fina posters! Synd att du inte tagit den häftiga bilden på Dan så jag kunde fråga var och hur den blev till!
    Upphittade sköldpaddor? Var hittar man såna?

  2. maj 1, 2010 5:50 e m

    Åkte du till Mariefred med den sköldpaddan då?

Kommentera

