Skip to content

Underbar kväll!

april 23, 2010

Hade en superkväll igår! Jens, min storebror fyllde år och vi blev ett gäng som käkade Indisk mat och skrattade så vi fick kramp!

Jag fotograferade ingenting vilket kanske var lite synd, men faktum är att ibland är det skönt att bara låta kameran stanna i väskan och fokusera på andra sätt. ha ha

Jag höll ett litet tal, max 5 meningar var det, och sen sjöng vi under ledning av Lizette.

Det kom folk från Dalarna, Göteborg och självklart Stockholm, trotts att det bara gick ut ett litet mail 48 timmar innan ungefär att om man har lust är man välkommen att hänga med och käka. Faktum var att det var ett par på väg att komma från Frankrike om flygen hade varit mer stabila. Jag är inte ensam om att älska min storebror.😀

Imorgon ska jag fotografera min brors vackra och gravida flickvän, sen ska jag fota en otrolig artists unge! Det ska bli så kul! Så, det är full rulle den här helgen!

Stora Kramar till dom som läser!

Sofia

One Comment leave one →
  1. april 24, 2010 1:29 e m

    Naturligtvis har du behov av att vara ”ledig” från kameran i mellanåt! Grattis till bror!

Kommentera

