Skip to content

jag fotar och fotar! :D

april 20, 2010

Nämnde jag att jag också älskar det?😀

En del bilder kan jag ju inte lägga upp på bloggen, men här kommer i alla fall en liten hund!

Ja, jag fotograferar mest artister, men den här killen är faktiskt också en otrolig artist!😀

Sen har jag gjort ett ett omslag till Dan Reed’s nya singel som kommer snart!😀

Bruno, the dog

One Comment leave one →
  1. april 20, 2010 7:25 e m

    Nu ska du få höra vad jag är oinsatt här i världen! När du visade bilderna på Play, så hade jag aldrig hört talas om dem. De såg ut som I wanna be a superstar och jag tyckte till och med att de såg lite ”överstylade” ut. Därav ”wannabe” looken… Nu har jag hört på 3 olika radiokanaler om deras nya skivrelease och läst i Metro om dem. De var visst ganska kända, åtminstone i USA.
    Det tycker jag är en ganska lustig sak som tycks följa mej vart jag än går, att jag kommer in i olika ”stim”. Från att inte ha tänkt en tanke, hört en låt, läst en bok, lärt mej ett nytt ord eller what ever, så dyker det nya upp ofta i alla möjliga sammanhang. Till och med så pratar mina vänner om det, fast de inte någongång tidigare nämnt något liknande.
    Hoppas du förstår detta osammanhängande prat! Jag känner mej något disträ idag.

Kommentera

