Skip to content

Fotomässan

april 11, 2010

Jag känner mej inspirerad, ödmjuk och glad sedan visiten på fotomässan. Det är otroligt vilka fantastiska fotografer det finns, hur mycket man fortfarande kan göra och hur mycket det fortfarande finns att lära sej.

Jag är nästan hemma nu och jag ser fram emot att läsa allt jag har med mej och att bli en bättre fotograf!

Att gå på den här mässan var värt varenda öre och dessutom hade jag kul i Gbg och fick träffa gamla goa vänner.

Kram, Sofia

One Comment leave one →
  1. april 11, 2010 6:16 e m

    Hoppas du vinkade till mej när du passerat Skövde och innan du kom till Falköping…!
    Härligt att få en vitamin injektion av inspiration! Det är det som gör att jag varje år åker runt på Konstrundan kring Hornborgasjön!
    Kramisar till dej!

Kommentera

