Skip to content

Wauv, va med en massa bilder!

april 2, 2010

Jag håller på och gör klart en MASSA bilder! Har fotat som en galning och sen blir det ju lite jobb framför datorn också.

Först plåtade jag Dan Reed, IGEN. Solo den här gången. Släpade med mej min portabla studio till Malmen och satte upp plåtningen i hotellrummet. Smidigt att vara helt portabel sådär. Sen hem och packa för Karlstad nästa dag.

Karlstad var jättekul. Blev behandlad som en VIP och festen var jätterolig. Dan Reed uppträdde, Play från Made in Sweden programmet uppträdde, någon snubbe som var med i Rednex och en tjej som heter Safira, eller Sufira. 2 dansgrupper imponerade skiten ur mej med sina moves också! (kommer TYVÄRR inte ihåg namnen) Jag fotade i stort sett i 7 timmar i sträck fast drack lite skumpa mellan varven också. Och nu fick min nya kamera visa vad den gick för med brushantering. Körde mest på ISO 3400! Bruset går att leva med om man kör lite brusredusering.😀

Sen varvade vi ner på hotellet och sedan var det sovdags. Nästa dag var det en urgullig mini-vovve som skulle plåtas och det svåraste med det var att INTE sno med sej vovven hem efteråt.

Nu har jag 3 till fotograferingar inbokade för lite olika saker och förhoppningsvis blir det ännu fler snart.

Bilder kommer på en del av grejjerna så fort dom är klara.😀

Hoppas ni alla har haft det oförskämt bra!

Stora Kramar, Sofia

One Comment leave one →
  1. april 2, 2010 7:50 e m

    Glad påsk på dej vännen!! Är jättespänd på att se alla dina brusiga bilder från Karlstad!!

Kommentera

