Skip to content

Dan Reed Poster – foto av Sofia Lundberg

mars 18, 2010

Denna poster har min bild OCH till och med mitt namn denna gång! Yeah! (dock ganska litet….)

Den är upp som poster på massor av olika ställen, i UK. Kommer också att delas ut på den där releasen som jag ska till nästa vecka, fast då i litet format.Jag ser verkligen fram emot nästa vecka. Ska fota Dan IGEN, jag fotar ju knappt andra längre! (lätt överdrift). Jag har en otrolig beundran och respekt för den mannen. Ja och så ska Glen och jag ner till den där stora releasen. Ska bli så kul! Åker med ett gäng artister, bla Dan såklart.😀

dan-reed-by-sofia-lundberg

Poster för Dan Reed, den otrolige!

4 kommentarer leave one →
  1. mars 20, 2010 10:47 f m

    Den blev jättesnygg den postern!! Vad jag är glad för din skull! Och Glenns! Det är så underbart att höra hur det rullar på den spännande kreativa vägen!
    Kram till dej!!

  2. april 3, 2010 9:24 f m

    Åhh men det är ju stort ju, även om namnet är litet🙂
    Såå kul att höra att det går bra.

    Kram.

  3. Brooke permalink
    april 4, 2010 6:24 e m

    Thank you Sofia…. this was such a great session…. I really enjoyed the night… you and Lizette were wonderful….. and this picture…. Wow!

    See you in Stockholm…

  4. april 4, 2010 7:17 e m

    Awwww, thank you!😀 You were such a pleasure to play with!

Kommentera

