Skip to content

The amazing Dan Reed…

februari 24, 2010

I Söndags fotade jag Dan Reed för 3dje gången. Det är en upplevelse att fotografera honom, varje gång.

Han är så ödmjuk, så varm och så kreativ att jag helt enkelt njuter av hans närvaro hela tiden.

Jag har inga bilder klara ännu, men läger upp några så snart dom är klara. Den här gången fick jag dessutom fotografera hela bandet och wow vilken samling av personligheter! Kolla gärna hemsidan och lyssna på hans fantastiska musik: http://www.danreed.com eller http://www.myspace.com/danreed2012

Detta gulliga är vad Dan skrev om mej i sin tour-dagbok:

We then headed to Tommy Denander’s home to do a photo shoot with the amazing Sofia Lundberg who shot me solo a few times last year, and it was a so fun to work with her with the full band! Thank you Sofia, and thank you ‘Lizette and… ‘. Lizette assisted Sofia for the shoot. It is always a joy to be working with such supportive and talented people. Lizette’s music can be found under the name ‘www.lizetteand.com‘.
Nu ska dom spela i Uddevalla och sedan i Borås. Sedan drar dom vidare till Norge, Scotland, England och Irland. Jag vill också följa med!!!!😀
One Comment leave one →
  1. februari 25, 2010 9:17 f m

    Vad kul att få jobba med HELA bandet oxå! Jag vet att du är supertalangfull och det är så kul att få haft möjligheten att träffa dej! Det skulle vara jättekul att få se dej jobba någongång!
    Men härligt Sofia! Att sluta röka!! Jag håller alla tummar jag har att du klarar det denna gång!
    Stor kram!
    Förresten, har du fått pengarna?

Kommentera

