Skip to content

Fotografering m.m.

februari 14, 2010

Det har varit en vecka med massor av olika fotojobb och dessutom massor av KUL!

Här har ni några bilder jag kan lägga upp. Den på Lizette and inte den som kommer att användas eftersom det är till ett album omslag. Jag gjorde lite andra experiment med den så jag kunde lägga upp något på bloggen också.

Nu till veckan har jag inte så mycket fotografering, men till nästa helg är det fullt upp igen!

Hoppas ni alla har det superbra!

Lizette

3 kommentarer leave one →
  1. februari 15, 2010 7:17 e m

    Lisette vacker som alltid! Maken gick förbi och kommenterade ”vilken pinuppa”! Gitarren var fin med, men kan inte mäta sej med Lisette.

  2. guldarmband permalink
    februari 24, 2010 9:36 e m

    Hej! Droppade in här på något sätt, många finfina bilder måste jag säga! Men stör mig lite på en sak i den övrigt skitsnygga bilden på Lizette, den lilla vita saken hon har i handen, den lyser ju, men den lyser inte upp något på hennes kropp, den ger liksom inget sken ifrån sig och jag tror att den skulle se mer realistisk ut om den gjorde det. Förstår du hur jag menar?
    Fortsätt Fota!😀

    /elin

  3. februari 25, 2010 8:17 f m

    Hej Elin!

    Va kul att du hittade in hit.😀

    Jag uppskattar verkligen din komplimang och förstår verkligen din kritik. hi hi. Den bilden på Lizette är till ett skivomslag och i handen håller hon något helt annat egentligen plus att bilden på skivan är super-photoshoppad med bakgrund, osv. Eftersom jag inte kan lägga upp skivomslaget ännu klottrade jag i något i hennes hand bara och la upp bilden. Tänkte inte på det du noterat, men du har naturligtvis helt rätt!

    Tack ännu en gång!😀

Kommentera

