Skip to content

En underbar helg!

februari 10, 2010

I Lördags var jag helt ledig, strosade runt på stan och bokade en tid för tatuering, shoppade, klippte mej och laddade med fest fram tills på småtimmarna.

Sen på Söndagen blev jag väckt tidigt av en person som behövde en fotograf. (stackars mej) hi hi.

Då var det bara att gå upp och sätta i ordning allt, sen kom han över och jag fotograferade en underbart snygg gitarr.

Efter att vi var klara så kom Lizette för en fotografering för deras nya skivomslag. Det gick strålande bra och mina nya blixtar är bara helt otroliga! HELT otroliga!

Jag har använt Elinchrom ett längre tag nu, men nu är jag bara så otroligt säker på min sak. Elinchrom är BÄST!😀 (och NEJ, jag får TYVÄRR inte betalt i Elinchromprodukter för att säga det! ha ha ha!)

Jag tror inte att jag kan lägga upp bilden som ska vara skivomslaget, men jag kanske har någon annan bild att lägga upp. Ska kolla om jag kan få en ”exclusive” på bloggen för skivomslags-tjuvtitt. ha ha!

Snart kommer Dan Reed tillbaka också. Ska bli kul att se honom igen och den här gången ska jag tydligen fotografera hela bandet. Ska bli superkul!

One Comment leave one →
  1. februari 13, 2010 2:41 e m

    Härligt, ny frisyr och en ny tatuering! Var ska tatueringen sitta och vad ska den föreställa? Jag tror att du kan skicka objektivet som REK, då går den i ett annat flöde, som är mer manuell… Ska jag sätta in pengarna på ditt konto innan eller efter jag fått objektivet? Lägg på portot på objektivet så betalar jag det.

Kommentera

