Skip to content

Amsterdam

februari 2, 2010

Jag tog en hel del bilder när jag var i Amsterdam. Satt och lekte lite med en del av dom ikväll och lägger upp dom här nu.😀

sofia-lundberg-in-amsterdam

Amsterdam

En så'n här cykel vill jag ha! För rörigt i bakgrunden, jag vet, men jag kunde ju inte flytta på den...

One Comment leave one →
  1. februari 4, 2010 5:52 e m

    När jag såg bilden på cykeln utropade jag: Här har vi Sofias Cykel med stort C! Så läser jag vad du skrivit och började skratta!
    Förresten hur gör vi med objektivet?

Kommentera

