Skip to content

Maluni Creations – Jag vill ha!

januari 11, 2010

Maluni Creations är HELT otroligt. Jag bara fullkomligt ÄLSKAR hennes arbete. Tänk er i värsta sofia-hippie-style’n med hennes förmågor. Vad hon gör är att hon träffar sina kunder, tar reda på vilken personlighet, vilken stil, osv, personen har och sedan illustrerar hon för DEN personen! Dessa bilder är ju bara exempel på vad hon kan och har gjort.

Hon har en hemsida på  www.malunicreations.com

Jag råder er att kolla in hennes grejjer ifall ni funderar på att dekorera om i era hem!

(ps. Jag vet inte vem som har fotograferat dessa bilder!! Men det är inte jag)

maluni creations

hon är sååå duktig, hennes hemsida kommer snart!

maluni creations red

starka fäger

Maluni Creations design

Oj oj

färger!!!

Maluni Creations!

One Comment leave one →
  1. januari 11, 2010 5:37 e m

    Gôr snyggt, som man säjer på bredaste västgötska!
    Jag vill ha nya soffor! Jag skulle vilja göra om i Hannas gamla rum, så det blir ett kombinerat arbetsrum och gästrum!
    Fast vi äger inte lägenheten, så det andra kan vi nog inte göra utan vidare… Jag vill riva ut alla garderober och göra en hel garderob, från golv till tak bakom skjutdörrar!

Kommentera

