Skip to content

Saturday morning and photography

november 28, 2009

Vi har en väldigt intressant person här ifrån USA som levererar ett seminarium om musik och han bor hos oss när han är i Sverige. Glen är såklart med på seminariet också och jag leker
housewife och lagar mat. ha ha! Humor-faktorn är hög.

Men hur som helst så behövde han fotograferas och det gjorde vi igår. Detta blev hans favorit.

Porträtt

3 kommentarer leave one →
  1. november 28, 2009 3:25 e m

    Hej!

    Du får gärna vara petig, jag vill ju lära mig🙂 Dock ska jag väl vara ärlig o säga att jag bara tryckte av den där bilden för fåren va så snabba o flytta på sig att jag bara ”hastade” fram lite bilder, innan det blev mörkt oxå😉 Men jag förstår vad du menar med lemmarna.. ser det dock inte själv, alltså ”felet”, men det är ju för att jag är nybörjare🙂

    Ja jag såg att du hade utmanat ”en Jennica”, men det är ju inte min bloggadress så jag trodde inte det var jag🙂

    Kram

  2. november 28, 2009 10:59 e m

    Konstruktiv kritik är nyttigt!🙂 Jag läste ju det där om att kapa lemmar (på porträtt då men e väl samma med djur..) i boken jag köpte, men det var ju efter jag dock får-bilden🙂 Var är det okej att kapa då?

    Haha, okej. Ja då ska jag ta mig an utmaningen imorgon🙂

  3. november 28, 2009 11:00 e m

    dock = tog😉

Kommentera

